Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 82 seconden
World Trade Center Amsterdam (WTC Amsterdam) en Cofely hebben de bestaande overeenkomst voor technisch beheer van gebouwgebonden installaties verlengd met vijf jaar. Cofely zal verantwoordelijk blijven voor de integrale dienstverlening aan zowel huurders als eigenaar van WTC Amsterdam. Daarnaast zal de focus meer komen te liggen op Performance Monitoring, Proactief Energiebeheer en Gastheerschap.
In nauwe samenwerking met Beheermaatschappij WTC Amsterdam is Cofely al sinds 1 januari 2011 verantwoordelijk voor het onderhoud en technisch beheer van gebouwgebonden installaties. Frank Folkers, Technical & Facility Director van Beheermaatschappij WTC Amsterdam, is al jaren tevreden over Cofely ’s dienstverlening. De integrale dienstverlening is daarom verlengd met 5 jaar: “Niet alleen de basis, bestaande uit onderhoud en beheer van technische installaties is bij Cofely in goede handen, maar Cofely onderscheidt zich door specialisten in huis te hebben die een duurzame WKO-installatie goed kunnen monitoren, optimaliseren en beheren.”
WTC Amsterdam streeft naar een hoog niveau van dienstverlening waarbij dienstverleners samenwerken, zo nodig werkzaamheden met elkaar afstemmen en dus niet alleen naar de eigen discipline kijken. Daarbij is ook Gastheerschap belangrijk. Cofely begint voor WTC Amsterdam daarom in 2015 met een opleidingsprogramma om Gastheerschap een integraal onderdeel van de dienstverlening te maken. “Het is een mooie uitdaging om naast de technische skills van mensen en kwaliteit van de uitvoering ook hoog te scoren op uitstraling, communicatie en Gastheerschap. Zeker op een dergelijk mooie locatie als WTC Amsterdam. We zijn blij dat we onze goede samenwerking kunnen voortzetten de komende jaren”, aldus Frank Amesz, Account Director van Cofely voor WTC Amsterdam. Naast Gastheerschap zal in de nieuwe contractperiode nog meer aandacht worden besteed aan Performance Monitoring en Proactief Energiebeheer.
Voor meer informatie: www.cofely-gdfsuez.nl