Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 65 seconden
Axor, het designermerk van douche- en kranenspecialist Hansgrohe, staat voor bijzondere designercollecties voor de individuele badkamer. Regelmatig worden design-awards in de wacht gesleept met producten van de hand van topdesigners zoals Philippe Starck en Antonio Citterio. Maar uiteindelijk gaat het de consument om de individuele badkamer die wordt gecreëerd door Axor Dealers met een showroom en een creatieve geest en ontwerptalent. Reden voor Axor om een prijs in het leven te roepen voor de dealer met de creatiefste ideeën. De eerste winnaar is Aquarius Sanitair, waar de creativiteit zowel in de showroom als op de website en Facebook pagina overal terug te vinden is.
“Aquarius Sanitair is een bedrijf dat ons weet te verrassen en met bijzondere creaties de aandacht op zich weet te richten. Wij zijn trots om met een partij als Aquarius Sanitair samen te kunnen werken”, aldus José Luken, marketing manager van Hansgrohe in Nederland. “Om een voorbeeld te noemen, er staat een bijzondere doucheboom in de showroom van Aquarius in Sleeuwijk. Met meer dan 30 handdouches op doucheslangen is een creatie ontstaan die bezoekers even stil laat staan bij het binnen lopen van de showroom. Hiermee bewijst Aquarius Sanitair dat inspiratie voor de consument niet alleen uit mooie badkameropstellingen, maar ook uit speciale productpresentaties kan komen.”
Voor meer informatie: www.hansgrohe.nl