Intercool scoort in het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Bouwkennis beduidend hoger dan het marktgemiddelde. In alle categorieën scoort de leverancier van het merk Toshiba erg goed. De hoogste scores zijn gehaald voor betrouwbaarheid, het nakomen van afspraken en de klantvriendelijkheid. De BouwKennis Marketing Score Card is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat onder meer inzicht in klanttevredenheid biedt. In dit onderzoek wordt op twaalf aspecten de tevredenheid van E- en W-installateurs en adviseurs ten opzichte van de producten en diensten van fabrikanten gemeten.

“Dat we zo goed scoren, verbaast me niet”, vertelt Jeroen van Kaam, algemeen directeur van Intercool. “We behandelen onze klanten en relaties zoals we zelf ook graag behandeld worden: eerlijk, no-nonsense en sociaal en met oog voor onze omgeving. Al sinds de oprichting van Intercool in 1973 staan eerlijkheid, openheid en toegankelijkheid voorop.”

 

Toshiba opent fabriek in Polen voor airco en warmtepomp

De Toshiba Carrier Corporation (TCC) kondigt de komst van een nieuwe productiefaciliteit aan in Europa. Voor het bedrijf is het ...

Installatie cv, boiler of warmtepomp door vakman nu ook via app te regelen

Eneco en Roamler Tech, een mobiel platform voor installatiewerk, breiden hun samenwerking uit. Zelfstandige installateurs die dit mobiel platform gebruiken ...

Met handen en voeten

Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 20 secondenHuub Kamp is een nijver baasje. Na jarenlang de scepter te hebben gezwaaid ...

Remeha hoog op lijst ‘Beste bedrijven van Nederland’

Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 89 secondenRemeha behaalt weer een hoge ranking in de lijst met ‘Beste bedrijven van ...