Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 40 seconden

BouwKennis reikt elk jaar de BouwKennis Marketing Jaarprijs uit voor het meest innovatieve marketingconcept in de bouw. Inmiddels is de inschrijvingstermijn geopend en is het mogelijk voor marketeers in de bouw-, vastgoed- en installatiesector om dit jaar mee te dingen naar de nationale marketingprijs in de bouw. De marketeers hebben tot 17 mei de tijd om hun inschrijving in te sturen via http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/bouwkennis-marketing-jaarprijs/.

De winnaar wordt gekozen door een professionele vakjury én professionals uit de gehele bouwkolom. De genomineerden en uiteindelijke winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs kunnen rekenen op aandacht en erkenning binnen de bouwsector.

BouwKennis is op zoek naar marketingconcepten die scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Marketingconcepten die aan deze criteria voldoen kunnen worden ingezonden om in aanmerking te komen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs.