Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 51 seconden

Na een intensief aanbestedingstraject hebben NIBC Bank en Unica de handtekening gezet onder een nieuwe samenwerking. 

Er is gekozen voor een Single Point of Contact, waarbij Unica al het technisch onderhoud coördineert.Voorheen werden alle deelgebieden binnen technisch onderhoud aan installaties door verschillende onderhoudspartijen uitgevoerd. In de samenwerking is een gezamenlijk ontwikkelpad opgenomen: van traditioneel preventief en correctief onderhoud ontwikkelt de relatie zich gaandeweg tot prestatiegericht onderhoud.

Regiemanager namens NIBC Bank, Anton Bukkens, is blij dat zijn organisatie met deze aanpak verder wordt ontzorgd. “Wij kunnen de regierol beter tot uitvoering brengen en tactische aansturing van het contract uitvoeren. Daarnaast levert de verlenging van de samenwerking meer grip en betere voorspelbaarheid van kosten op.”

Op 1 september 2017 is de nieuwe samenwerking met Unica van start gegaan. In eerste instantie neemt Unica de zorg voor het correctieve onderhoud over om een vliegende start te maken. Per 1 januari van het nieuwe jaar is Unica integraal verantwoordelijk voor al het onderhoud aan gebouwgebonden installaties van het pand van NIBC Bank in Den Haag.