Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 46 seconden

De BouwKennis Marketing Score Card Klanttevredenheid peilt jaarlijks de klanttevredenheid van installateurs en adviseurs met fabrikanten en handelaren. Een specifiek onderdeel van dit onderzoek is de tevredenheid over groothandelaren onder de W-installateurs. Een daaruit blijkt dat de W-installateur ook dit jaar weer het meest tevreden is met Rensa.

Om te achterhalen waar klanten tevreden mee zijn en wat bedrijven beter of minder goed doen dan de concurrentie voert BouwKennis ieder jaar de Marketing Score Card Klanttevredenheid uit. Bij de installateur wordt van twaalf belangrijke aspecten de tevredenheid gevraagd en vraagt men tevens naar een algemeen tevredenheidcijfer. Op basis van deze dertien cijfers wordt een top-5 groothandelaren vastgesteld. Rensa heeft de hoogste score op elf van de dertien aspecten, waaronder het algemene tevredenheidcijfer. Daarmee mag Rensa zich met recht de groothandel met de hoogste klanttevredenheid noemen. Een waardering waar de winnaar zijn klanten bijzonder dankbaar voor is.

Voor meer informatie: www.rensa.nl