Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 108 seconden

Na maanden voorbereiding heeft Brink Climate Systems haar logo en huisstijl veranderd. Het logo wordt nu duidelijk en eenvoudig: Brink. “Maar daar blijft het niet bij”, aldus financieel directeur Anton Hans, “Aan ons nieuwe logo voegen we een intrigerende pay off toe bij al onze uitingen, namelijk ‘Air for Life’.” Die toevoeging staat voor een nieuwe visie van Brink Climate Systems op de markt waarin het bedrijf opereert, namelijk die van verwarmen, ventileren en koelen in woningen en kleine utiliteit.

Brochures, visitekaartjes en briefpapier rollen de komende tijd van de drukpersen en bovendien is deze week de definitieve versie van Brinks’ nieuwe website opgeleverd. Het nieuwe

 

Brink heeft daarmee duidelijk gestalte gekregen. Hans: “Dit zijn altijd tijdrovende operaties, maar dit keer is er niet zomaar sprake van alleen een logowijziging. We hebben met onze nieuwe visie, die veel meer gericht is op de consument, een statement willen maken in de markt.” Wim Hijmissen, commercieel directeur, intern medeverantwoordelijk voor deze grote verschuiving in de marktbenadering, voegt daaraan toe: “Lucht is niet alleen cruciaal voor de mens, maar staat ook centraal in ons aanbod. We brengen luchtverwarming met nieuw elan, maar hebben ook veel meer aandacht voor de consument die deze vorm van comfort in huis volgens ons nog steeds niet goed genoeg kent. We gaan op allerlei manieren die consument dat comfort laten beleven en laten ervaren.”

 

Eén van die plekken waar consumenten dit jaar terecht kunnen om het comfort van luchtverwarming te ervaren, is in het in aanbouw zijnde pand van Brink, langs de A28 bij Staphorst. Hier kunnen zij in het gehele pand zelf ondervinden hoe comfort, schone lucht en duurzaamheid samengaan. In de showroom kunnen ze zelf proefjes doen; hoe functioneert een bypassklep eigenlijk en hoe snel werkt luchtverwarming? Zelf beleven, daar gaat het om. Daarnaast worden er rondleidingen gegeven, waarbij bezoekers door de productiehal lopen en zien hoe de producten in eigen huis ontwikkeld en geproduceerd worden. Hijmissen: “We nodigen iedereen uit in ons Air Experience Center om het comfort zelf te ervaren.”
Voor meer informatie: www.brinkclimatesystems.nl