Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 41 seconden

Ieder jaar reikt BouwKennis haar BouwKennis Marketing Jaarprijs uit. De prijs gaat uit naar het meest innovatieve marketingconcept uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De inschrijving voor de Marketing Jaarprijs is inmiddels geopend en daarmee is de zoektocht naar de winnaar van de nationale marketingprijs in de bouw officieel gestart. Marketeers uit de bouwkolom kunnen hun concept tot 15 mei insturen via de website.
De winnaar wordt gekozen door een professionele vakjury én professionals uit de gehele bouwkolom. De genomineerden en uiteindelijke winnaar van de BouwKennis Marketing Jaarprijs kunnen rekenen op aandacht en erkenning binnen de bouwsector.
BouwKennis is op zoek naar marketingconcepten die scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Marketingconcepten die aan deze criteria voldoen kunnen worden ingezonden om in aanmerking te komen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs.

Voor meer informatie: http://bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/strijd-om-nationale-marketingprijs-in-de-bouwsector-weer-van-start/