Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 67 seconden

Geberit richt zich met de AquaClean Roadshow in de maanden mei en juni direct tot de eindgebruiker. Op diverse evenementen is de sanitairspecialist aanwezig met een AquaClean Truck, waarin een showroom gevestigd is. De luxe truck is onder andere uitgerust met een showroom en twee werkende douchewc’s. Daarnaast kunnen bezoekers in de showroom met de hand het verschil voelen tussen een gewone waterstraal en de WhirlSpray douchestraal van de AquaClean modellen.

De WhirlSpray straal pulseert, waardoor er duizenden luchtbellen in het water ontstaan. Deze bellen garanderen een optimale reiniging, aldus de fabrikant, terwijl de straal tegelijkertijd zacht aanvoelt.

Naast de focus op de douchewc als product, zal de Roadshow ook gericht zijn op het element van persoonlijke ervaring; wat doet het reinigen met water met je gevoel? Een douchewc geeft je de gehele dag een schoon gevoel en daardoor ook meer zelfvertrouwen. In de AquaClean Truck kunnen consumenten dat nu zelf ervaren.

Vanaf 18 mei tot en met 17 juni toert de Geberit AquaClean Truck door Nederland. De truck is te vinden op diverse evenementen, zoals Cuisine machine in Vlissingen, de Tong Tong Fair in Den Haag, het Italië evenement in Haarzuilens, RTL Healthyfest in Zeewolde en het tennisevenement Libéma Open in Rosmalen. De diverse data en meer informatie is te vinden op: www.geberit-aquaclean.nl/roadshow.