Een brand in de berging had deze week grote gevolgen voor een gezin in het Belgische Izegem. Het vuur dat in de berging woedde, was snel onder controle. De brandschade bleef dan ook beperkt tot die ruimte. Maar de rook en zwarte roet verspreidden zich naar alle hoeken van de woning via het ventilatiesysteem dat alle kamers in het huis van frisse lucht voorziet. In de berging stonden onder andere een was- en droogmachine, een diepvriezer en een verwarmingsketel. Vermoedelijk is de brand door een kortsluiting aan één van de apparaten ontstaan.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief