Thermoscreens, specialist in luchtgordijnen, heeft een rebranding in gang gezet om zijn positie in de verwarmings-, ventilatie- en airconditioningsindustrie te verbeteren. Het bedrijf streeft ernaar nieuwe en bestaande markten te laten groeien door technologieën te ontwikkelen en aan te passen aan individuele toepassingen.

Carole Keane, marketingdirecteur van de groep: “Ons komende 55-jarige jubileum willen we gebruiken om onze onderscheidende specialistische kennis en producten te benadrukken. De komende vijf jaar willen we in omvang verdubbelen Een nieuwe merkidentiteit zal die groei ondersteunen. Ook komt er een vernieuwde, mobiel-vriendelijke website die betere productinformatie en klantenservice biedt. We rollen deze vernieuwing momenteel internationaal uit.”

Thermoscreens is een divisie van de Carver Group, die nieuwe productontwikkeling en -productie levert en HVAC-oplossingen creëert voor groot aantal branches, waaronder retail, industrie en publieke sector. Naast een hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk heeft de Carver Group in 50 landen vertegenwoordigingen, en kantoren in Duitsland, Frankrijk, Nederland en Canada.

Op onze nieuwsbrief abonneren