Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 59 seconden

Axor / Uli MaierBij badkamer- en sanitairspecialist Hansgrohe uit het Zwarte Woud is er veel reden tot juichen: Axor, het designermerk van Hansgrohe, heeft voor de in samenwerking met het Zweedse designtrio Front ontwikkelde Axor Showerpipe het predicaat ‘Best of the Best’ ontvangen. Philippe Grohe, brandmanager Axor is zeer verheugd: “Een ‘Best of the Best’ onderscheiding is voor Axor als designermerk iets heel bijzonders. Het is een belangrijke en wereldwijd gerenommeerde onderscheiding voor onze inspanningen op het gebied van productdesign en de vormgeving van de badkamer als woonruimte. Het bevestigt onze strategie om behalve op de hoogste functionaliteit, ook op de functionele en emotionele kwaliteit van kranen in te zetten.”

Naast de ‘Best of the Best’ onderscheiding speciaal voor de Axor Showerpipe, bekroonde de internationale, prominente experts-jury de Axor ShowerProducts van Front met de ‘red dot Award’. De Axor LampShower designed by Nendo, de Hansgrohe ShowerSelect inbouwthermostaten, de Hansgrohe Raindance Select S 240 2jet hoofddouche, de Hansgrohe Metris keukenmengkraan met uittrekbare vuistdouche en de Logis wastafelmengkranen mochten dezelfde onderscheiding voor hoge designkwaliteit en excellente vormgeving in ontvangst nemen. Behalve vormgeving, beoordeelden de 40 juryleden in Essen ook op innovatie, functionaliteit, ergonomie en duurzaamheid van de producten.

Voor meer informatie: www.hansgrohe.nl