Klantgericht Adviseren

Datum/Tijd
Date(s) - 28/06/2019
Hele dag

Locatie
Remeha

Categorieën


Trainingsinhoud

In de training Klantgericht Adviseren krijg je tips en tricks om op een natuurlijke manier, die het beste bij jou past, klantgerichter te adviseren.

Steeds vaker worden technici geconfronteerd met een commercieel dilemma. Door scherpe prijsstellingen worden ze verleid tot het minimaal offreren van werkzaamheden, waarbij niet het optimale resultaat uit een installatie kan worden gehaald.

Een HR-ketel, maar zeker ook warmtepomp systemen verlangen een extra aanpassing in de installatie. Het logische gevolg: een extra investering. In vrijwel alle gevallen verdient de extra investering zich zeer snel terug, maar hoe verkoop je dit aan de klant?

Door het volgen van de training Klantgericht Adviseren ben je beter in staat deze uitdaging aan te gaan en vooroordelen en tegenwerpingen op een goede manier te beantwoorden en beargumenteren.

De training is laagdrempelig met veel fun en wordt volledig afgestemd op jouw werksituatie zodat je het direct in de praktijk kunt toepassen.

Dag(en)

Halve

Toelatingsvoorwaarden

MBO-niveau met minimaal enkele jaren ervaring als servicemonteur / servicetechnicus op het gebied van de hedendaagse verwarmingssystemen.

Opmerkingen

Opleidingskosten: € 225,00 per persoon (excl. BTW)

Afmelding kan kosteloos tot 5 dagen voor de startdatum van de training. Hierna brengen wij een bedrag van € 150,00 (excl. BTW) organisatiekosten per cursist in rekening.

Koffie / thee en een lunch wordt u aangeboden door Remeha.

De training begint om 09.00 uur.

Deze training komt in aanmerking voor OSR subsidie van OTIB https://www.otib.nl/Subsidie/OSR/Default.aspx

Meer informatie: https://mijnremeha.nl/service/trainingen/training/2/