Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 83 seconden

STMR Ledenservice, Servicepunt Techniek en Stichting KIEN tekenen intentieovereenkomst
Zorgverlener STMR uit Tiel en ondernemerscollectief Servicepunt Techniek Rivierenland (SPT Rivierenland) gaan samenwerken om leden van de STMR Ledenservice te helpen langer zelfstandig thuis te wonen. Beide organisaties hebben daarvoor samen met Stichting KIEN een intentieovereenkomst ondertekend.

Aanleiding voor de samenwerking is het opplusproject Lekker Thuis Wonen van de regio Rivierenland. De samenwerking is erop gericht leden van de STMR Ledenservice en bewoners van de regio concrete en deskundige hulp te bieden bij het veiliger en levensloopbestendig maken van hun woning.

De samenwerking van de STMR Ledenservice en SPT Rivierenland richt zich in eerste instantie op de ongeveer 20.000 leden van de STMR Ledenservice. Die kunnen vanaf april met korting een woonscan laten uitvoeren, waarbij de veiligheid van de woning op tal van punten wordt getoetst. Anique van Dijck, Manager Marketing & Communicatie STMR: “Aan de hand van de woningscan weten mensen dan precies wat er, in en aan het huis, verbeterd kan worden om nu én straks onbezorgd te kunnen wonen. Als de klant het wil, worden er offertes aangevraagd bij lokale bedrijven. Daarbij ligt de regie bij de klant en zorgt SPT voor een goede uitvoering. Daarmee spelen wij in op veiligheid en gemak.” SPT Rivierenland is een collectief van lokale installatie-, beveiligings- en bouwbedrijven die garant staan voor goede deskundigheid en kwaliteit.

Stichting Knooppunt Innovatie Elektrotechniek Nederland (KIEN) is in 2011 opgericht om innovatie in de elektrotechniek te stimuleren. KIEN is een knooppunt waar kennis, ervaring en onderzoek samenkomen. Samen met overheden, bedrijven, instellingen, netwerkorganisaties en gebruikers onderzoekt de Stichting innovatieve oplossingen voor maatschappelijke thema’s waarmee e-installateurs aan de slag kunnen.

Voor meer informatie: www.stichtingkien.nl