De eerste virtuele variant van de vakbeurs Aqua Nederland is succesvol verlopen en enthousiast ontvangen door zowel de deelnemende exposanten als bezoekers, aldus beursorganisator Easyfairs. De fysieke editie van Aqua Nederland zal in maart 2021 plaatsvinden.

Het beursteam van Aqua Nederland werkte voor de virtuele editie samen met de partners Event Insight met haar platform Let’s Get Digital en het audiovisuele productieteam van ATG. In totaal hebben ruim 1.000 unieke waterprofessionals het platform leren kennen. Zij ontdekten de vele mogelijkheden om één-op-één te gaan met andere aanwezigen, de virtuele stands te bezoeken en het uitgebreide inhoudelijke programma met aandacht voor alle sectoren uit de watermarkt.

Cijfers

De gemiddelde kijktijd voor Aqua Nederland Digitaal was ruim twee uur, in totaal waren er 1070 één-op-één gesprekken, hebben er 97 speeddates plaatsgevonden in de Netwerkcarrousel en hebben we 1636 bezoekers mogen verwelkomen in onze theaters, aldus de beursorganisator. Het gemiddelde aantal bezoekers per sessie was 86, de drukstbezochte sessie was ‘Water in de Circulaire economie’ met 148 unieke bezoekers. Daarnaast hebben 200 bezoekers chatactiviteit gegenereerd en was de gemiddelde beoordeling van Aqua Nederland Digitaal ruim voldoende, zegt Easyfairs.

 Fysieke editie

De fysieke editie van Aqua Nederland is op 23, 24 en 25 maart 2021 in Evenementenhal Gorinchem. Voor meer informatie: www.aquanederland.nl.

Op onze nieuwsbrief abonneren