Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 61 seconden

tadoNa de introductie van tado° in november 2014 zal tado° nu beschikbaar worden voor een brede consumentenmarkt, via retail partners als Gamma, Makro, Paradigit en de online kanalen van Coolblue, Bol.com, BCC, Dixons, iCentre, Wehkamp.nl en Fonq.nl.

Aan de hand van de geo-locatie van de smartphone van uw klant zorgt tado° er voor dat het automatisch warm is zodra deze thuiskomt en dat er bespaard wordt zodra de laatste bewoner het huis verlaat. Daarbij worden ook de actuele weeromstandigheden en de eigenschappen van het huis gebruikt, die tado° zelflerend en automatisch onthoudt.

Tado° is geschikt voor 95% van de Nederlandse (OpenTherm) verwarmingssytemen en werkt aan de hand van een eenvoudig te installeren tado° app op Apple, Android en Windows smartphones. tado° is de slimme thermostaat met de hoogste compatibiliteit in Nederland, aldus de leverancier.

Er zijn nu meer dan 700.000 slimme thermostaten in de Europese huishoudens geinstalleerd. De markt wordt verwacht te groeien naar 14 miljoen slimme thermostaten in Europa in het jaar 2020. De slimme thermostaat is op dit moment de belangrijkste aanjager achter de groei van slimme huishoudens (Smart Home). Dit komt voornamelijk door de concrete consumentenbesparingen in energiekosten en de positieve invloed op het milieu.

Voor meer informatie: www.tado.com